2014/10/05

Dobrý večer,

pokud patříte k těm, kteří náhodou zavítali na tuhle stránku, nebojte, nebudu Vás dlouho zdržovat. Každopádně děkuji alespoň za to, že jste klikli.

Asi bych měla říct pár slov na úvod... ale absolutně mě nic nenapadá. Takže jen pár praktických (nemám to slovo ráda) informací.
 - Cyklon J vznikl, protože jsem si v létě zrušila blog v naivní myšlence, že mi nebude chybět posílání svých zkratů (v podobě jednorázových textů, básniček a něčeho, co nevím, jak pojmenovat) do světa (lépe řečeno rybníku česky čtoucích).
- teď jsem chtěla napsat, co cca píšu, ale to už jsem jaksi stihla v předchozí odrážce
- co se týče četby, tak momentálně čtu českou poezii začátku 20. století (škola) a sama od sebe... vlastně cokoli. Hrdě se hlásím v Vladimiru Nabokovovi... protože jeho styl je uchvacující, myšlenky zajímavé, hrdinové šílení a opět musím vytáhnout jeho styl popisů a detailů... a naprosto úžasné dovětky v závorkách. Doktor Edgar Humbert Humbert (to Edgar jsem si přidal jenom z hecu).
- nejspíš by bylo fér dát sem ukázku... 

Drahý  živote
Z nějakého důvodu,
který mi není znám,
účastním se podvodu,
na kterém nevydělám.
S úsměvem na rtech,
bolestí skrytou,
zatajovat dech
pro krásu vrytou
do morku kostí
vystavených vlivu
nevítaných hostí,
na které plivu.
Válím se v prachu
všudepřítomném.
Co má teď váhu?
Je soudný den.


(není to sice aktuální věc, ale nesnesla bych pocit, že jsem až tak fér)

Žádné komentáře:

Okomentovat