2015/10/07

Vrána

Tohle je trochu starší věc... nicméně minulost by se asi taky měla počítat

V tmavém pokoji
zabedníme všechno co se dá
jen ignorant se spokojí
s tím, co se nedělá.
Bez jídla, bez pití
nechtít opustit svůj svět
lidi se nasytí
a hodí tě dolů zpět.

Dívám se okolo a nikoho nepoznávám,
už není rozdíl jestli bojuju nebo se vzdávám.
Jak jsem se tady dostala?
Nevím kde jsem!
Nevím kde jsem.

 Tihle lidi mi nejsou povědomí
a tohle místo vidím poprvé
taky hlas mého svědomí
zaniká v kaluži vlastní krve.

Není to horší, není to lepší
není to vůbec nic
a těžko říct, bude-li to někdy víc.
Svázat ruce a zavázat oči
nic nezmění se - a přece se točí!
Vzhůru nohama.
Krev natéká do hlavy.
Dožít se rána.
Zvednout se z podlahy.
Otevřená rána.
Úctu do dlahy.
Jsem černá vrána
a ty vrah nad vrahy.
Pohledy pálí, doteky bodají
slova tráví, úsměvy dodají
všemu trochu tajemna
uberou odvahy
pravda je nájemná
a bije do hlavy.

Tak ne, nechte mě bejt,
nikomu nevěřím!
Jděte pryč, nechte mě bejt,
všichni dál od mých dveří!
Jste tak průhlední
kolikrát to mám ještě říct
vždyť vy jste poslední
kým bych se nechala výst...

Žádné komentáře:

Okomentovat